9 Ekim 2011 Pazar

may ı ask a question?






kaybedenlerin yaşamaya hakkı var mıdır ki..hem kaybetmişse ölmüş müdür?
kayıp kimin kıstaslarına göre kayıptır..
sadece kulağımda çınlıyordu sözlerin..gözlerime bakamamıştın..
yitip giden zamanın hesabını verememiş..tenine kaç ten karıştığını söyleyememiştin..
ben zaten öylesine gelmiştim..
..öylesine..sıradan..şakacıktan..
birazdan kapıyı açıp gönderecektin beni..

''saçların çok güzel''deyip dokundun yavaşça..
''çek ellerini onlar benim değil.!''dedim..

siyah kime göre siyahtı?
kayıp kime göre kayıp?
veda kime göre vedaydı ki herkeste aynı duyguyu uyandırır mıydı?

saçlarımın kokusu bile benim değil ki rengine sahip çıkabileyim..
vedalarımın hüznünü bile yaşayamıyorum ki ağlamalarımı sahiplenebileyim..

kime göre yaşıyorum?
hangi göze güzelim?
hangi yürek vazgeçemez hayalerimden?
hangi bedene cazip gelir bedenim?
ama her kıstada göre daha başta kaybedenim..

Im a loser baby..why dont you kill me?

Hiç yorum yok: